10 клас

Дистанційне навчання

2022-2023 н.р.


Урок 30.05.2024

Урок повторення й узагальнення знань



О.Гвоздикова



Урок 16. 05. 2024

ПЧ.  Йоанна Ягелло «Шоколад із чилі» 

Подивіться буктрейлер 
 
Прочитайте фрагмент твору ТУТ

 
Домашнє завдання
  •  Ознайомитись з твором "Шоколад із чилі" Й.Яґелло.
  • Підготуватись до контрольної роботи за прочитаними творами                                                  Й. Яґелло, М. Метерлінка.

Урок 9.05.23

Проблема батьків і дітей у повісті Йоанни Яґелло  «Кава з кардамоном». Образ головної героїні та її здатність усвідомлювати відповідальність за свої вчинки. Мова твору





 Прочитати роман.  Знати зміст.

Домашнє завдання

 Тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/axj005


Урок 2.05.2024

Йоанна Яґелло (нар. 1974). – польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці)

1. Записати тему уроку.                                                  
  2. Переглянути відеоурок
 Прочитати роман. Знати зміст.  
Виконати тести: https://vseosvita.ua/test/start/gki801

Урок 25.04.2024


Символіка образів. Трактування фіналу п'єси-феєрії М. Метерлінка "Синій птах"





ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 
1. Написати твір-мініятюру "Які істини мені відкрила п'єса М.Метерлінка "Блакитний птах"?"
2. Виконати тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/khs782
На допомогу учням                                                                        

Урок 18.04.2024

 Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики

ОПРАЦЮВАТИ МАТЕРІАЛ.
Зробити й надіслати конспект.                                               
  
  • Експрес-уроки:


Прочитати драму-феєрію "Синій птах": повний текст,  детальний переказ
Слухати драму-феєрію "Синій птах": ТУТ

Домашнє завдання
1 Дочитати драму-феєрію "Синій птах".
2. Знати зміст твору.
3. Підручник: прочитати с. 213-220, запитання 4, 5- с. 215(усно)

Урок 21.03.2024

Артюр Рембо (1854-1891). Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія»

1)  Перегляньте відеоурок 
2) Опрацюйте конспект, занотуйте
Біографія
3) Прочитайте матеріал підручника - с.197-206. 
Домашнє завдання
1) Розв'язати кросенс на с.200, надіслати. Прочитайте матеріал підручника - с.197-206. 
2) Виконати  тестові завдання: https://forms.gle/Ybzf6DbnEV8H6W1q8

3) Підготуватись до контрольної роботи з тем «Роман ХІХ століття»,  «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці»


Урок 14.03.2024

Поезія французького символізму: витоки та відкриття

Подивитись експрес-урок




Домашнє завдання
 1) Перевірка знань: ТЕСТИ 
2) Прочитати підручник: с. 183-194. 
3) Вивчити напам'ять вірш "Осіння пісня" у перекладі Григорія Кочура. Надіслати.


Урок 7.03.2024

Ш. Бодлер (1821-1867) – пізній романтик і зачинатель модернізму. Ш. Бодлер. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму.

Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш.Бодлера («Відповідності», «Вечорова гармонія»). Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці поета

Домашнє завдання
1. Подивіться відеоурок: https://youtu.be/JrirPeYvnuU?si=ClEHNZ3kW9hGM1gM&t=                      2.   Записати в зошит конспект уроку або ментальну карту, опрацювати.
3. Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9522271

Урок 29.02.2024

Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм

1. Подивитись експрес-урок.
2. Прочитати підручник :с. 166 - 176
Домашнє завдання
  •  Підручник с. 166 - 176. 
  • Записати й вивчити визначення модернізму.
  •  Зробити метальну карту до теми. 
  • Перевірити себе: ТЕСТИ , запитання на с. 170.

Урок 22.02.2024

 Еволюція головного героя
РМ  «Чи можна вважати «Портрет Доріана Грея» «моральною» або «аморальною» книгою?»

Урок 15.02.2024

Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея». Система образів. Роль фантастики  творі. Символіка

1. Переглянути експрес-урок, записати образи-символи та їх значення

2. Подумати над запитанням: «Чи можна вважати «Портрет Доріана Грея» «моральною» або «аморальною» книгою?» 
3. Підготувати повідомлення :
«Сутність та історія моральної деградації Доріана Грея».
«Вайльдівські парадокси (за романом «Портрет Доріана Грея»)»
«Конфлікт краси й моралі в творі О. Вайльда «Портрет Доріана Грея»


Урок 8.02.2024

 Оскар Вайльд (1854 – 1900). Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблема краси і моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману

Слухати аудіокнигу:


Запишіть інтелект- карту до зошитів, запишіть особливості роману О.Уайльда, його новаторство.
Прочитати підручник С.151-157. 
Почніть читати роман "Портрет Доріана Грея" https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=21                                                                


Урок 1.02.2024

Еволюція Емми Боварі. Образи обивателів. Об’єктивний стиль Г. Флобера. Психологічні деталі. Прихована позиція автора Боварізм як суспільно-психологічне явище



Домашнє завдання




7.12.2023

 Місце В. Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв’язок збірки «Листя трави» з історією та життям Америки 

Опрацюйте матеріал уроку, розміщений на інтерактивній дошці


Домашнє завдання


23.22.2023

Романтизм у Німеччині. Ернст Теодор Амадей Гофман (1776 – 1822) як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху. Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е. Т. А. Гофмана


Читати казку. Підручник: с. 80-84. 
 Д/З. Зробити конспект до теми, прикріпитивши у щоденнику, або надіслати роботу,  вивчити тему


Урок 9.11.2023

РМ (у) Дискусія «Чи можна назвати Гамлета вічним образом? Чому?»




Домашнє завдання. 
1. Вивчити напам'ять монолог Гамлета "Бути чи не бути" у перекладі Євгена Гребінки (с. 


Урок 26.10.2023

Художній простір (данське королівство як символ). Провідні мотиви твору. Багатогранність шекспірівських характерів

 Домашнє завдання                                                                                                                          Виконати вправи: https://justclass.com.ua/hw/b19d4dc9                                                                                                     



Урок 19.10.2023

Англія. Ренесанс в Англії. Здобутки й представники. Здобутки драматургії Вільяма Шекспіра (1564 – 1616). Філософські та моральні проблеми в трагедії «Гамлет»

  1. Прочитайте с.54-56 підручника. Що ви дізнались про англійський Ренесанс? Запишіть таблицю "Періодизація англійського Ренесансу".
  2. . Опрацюйте матеріал підручника: с.56-60. Запишіть періодизацію творчості В.Шекспіра.

3.  Перегляньте експрес-урок.  

4. Запишіть паспорт твору та проблематику трагедії "Гамлет"

 Домашнє завдання 

Читати в хрестоматії: с. 26-43-  ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА Хрестоматія 10 клас


 

Урок 12.10.2023

Поема «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження. Особливості композиції поеми. Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору

1. Перегляньте експрес-урок



Перевірте себе



Домашнє завдання

Урок 5.10.2023

Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники. Роль Данте Аліґ’єрі в історії європейської культури

Перегляньте експрес-урок до 2.35 хв
  • Опрацюйте с.31-36 підручника, запишіть  інфографіку, таблицю на с. 32, 33 (схеми)
  • Продовжіть перегляд експрес-уроку  від 2.35 хв

Домашнє завдання


Урок 28.09.2023

Гомер «Одіссея». Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості й допитливості. Засудження беззаконня, насильства й несправедливості та самовпевненості й марнославства. Образ Одіссея



Перейдіть за посиланням і назвіть героїв поеми "Одіссея" 
Д/З Перевірка знань
1. join.naurok.uaКод доступу 4504415



Урок 21.09.2023

Стародавня Греція. Етапи й шедеври античності (огляд). Гомер (приблизно VIII ст. до н. е.). Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї»








 Домашнє завдання. Виконати вправу https://learningapps.org/display?v=px76i90nn18

Опрацювати с.18-24, 28 підручника.  Відповісти на запитання 1, 5 (письм.), 8(усно).





*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************



Урок 2.05.23

Проблема батьків і дітей у повісті Йоанни Яґелло  «Кава з кардамоном». Образ головної героїні та її здатність усвідомлювати відповідальність за свої вчинки. Мова твору





 Прочитати роман ТУТ  Знати зміст.

Домашнє завдання

1. Тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/tpx833
2. Виконати одне завдвння на вибір та надіслати:

  •  Скласти сенкан про одного з героїв роману.
  •  Написати 5 порад одноліткам «Як порозумітися з батьками».
  •  Написати есе на тему: «Ідеальна сім’я – це..» або «Сучасні стосунки батьків та дітей».



Йоанна Яґелло (нар. 1974). – польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці)

1. Записати тему уроку.                                                  
  2. Переглянути відеоуроки 
3. 
 Буктрейлер до книги
5. Прочитати роман ТУТ  Знати зміст.  
5. Виконати тести: https://vseosvita.ua/test/start/usw437



Символіка образів. Трактування фіналу п'єси-феєрії М.Метерлінка "Синій птах"





 Символіка образів 

          
      Образи-символи  в п’єсі та що вони символізують?
■ Синій птах є символом щастя.
■ Пес — утілення відданості, готовності до самопожертви.
■ Кіт — символ улесливості, підступності, зрадництва.
■ Хліб — уособлення слабкодухості.
■ Душа Світла — утілення справедливості, символ пізнання нового.
■  Вогонь — уособлення відчайдушності.
■  Двері — символ незнання.
■  Блаженства — це відображення самовдоволення тощо.

Трактування фіналу драми-феєрії «Синій птах»

БЛАКИТНИМ ПТАХ М. МЕТЕРЛІНКА В ІЛЮСТРАЦІЯХ І КІНО - Моріс ...   «П’єса не закінчується, коли падає завіса після шостої дії: справжній фінал — поза її межами... Справа кожного читача чи глядача — самому дійти до цього фіналу через особисту творчість»,— стверджував Г. Ібсен.
Щастя — багатогранне, воно в усьому, що нас оточує: у природі, у родині, у хатньому затишку, у щоденній праці, у дружньому спілкуванні, у допомозі оточуючим та віддаванні свого тепла людям. Тому Синього птаха герої п’єси М. Метерлінка знаходять удома, біля себе, що також дуже символічно. Щастя полягало не лише в пізнанні природи та світу, в осягненні істини. Воно — у добрих справах, які слід робити для ближніх.
Синій птах — це символ Щастя і непізнаної Таємниці життя, яких завжди прагнуло людство. Тільтіль і Мітіль ніде не могли знайти чарівного Птаха. Кілька разів їм здавалося, що вони вхопили його, однак Синій птах так і залишився мрією. І все ж мрія про Щастя, за словами Метерлінка, не є марною, тому що вона рухає людство вперед.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 
1. Дати відповідь на питання: "Які істини мені відкрила п'єса М.Метерлінка "Блакитний птах"?"
2. Виконати тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/ijf720
На допомогу учням                                                                        


11.04.2023

Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв'язків і драмі-феєрії . Особливості розвитку сюжету

ПЕРЕГЛЯНУТИ МАТЕРІАЛ
Зробити й надіслати конспект.                                               
  
Експрес-уроки:


Прочитати драму-феєрію "Синій птах": повний текст,  детальний переказ
Слухати драму-феєрію "Синій птах": ТУТ

Домашнє завдання
1 Дочитати драму-феєрію "Синій птах".
2. Знати зміст твору.
3. Підручник: прочитати с. 213-220, запитання 4, 5- с. 215(усно)


4.04. 2023

Зміни в драматургії на межі ХІХ-ХХ ст. "Нова драма"

Опрацювати матеріал :
Експрес-урок



Прочитати драму-феєрію "Синій птах": 
Слухати драму-феєрію "Синій птах": тут

Урок 6.12.

Волт Вітмен і його місце в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв’язок збірки «Листя трави» з історією та життям Америки

Прочитайте підручник (ст. 98-104), подивіться відео урок







  Вітмен - автор лише однієї збірки. Прочитайте про неї у підручнику (ст. 105-106), ознайомтеся з буктрейлером та кластером














**************************************************************************************************




*****





Урок 20 травня

Підсумкова контрольна робота



Немає коментарів:

Дописати коментар

8 клас Контрольна робота з теми "Античність"

1. Запишіть у  зошити: Двадцять дев'яте листопада Твір-роздум  Гуманістичний пафос поеми Гомера "Іліада" 2. Пригадате, як пише...