Дистанційне навчання
2022-2023 н.р.
Урок 30.05.2024
Урок повторення й узагальнення знань
Урок 16. 05. 2024
ПЧ. Йоанна Ягелло «Шоколад із чилі»
Подивіться буктрейлер
Прочитайте фрагмент твору ТУТ
Домашнє завдання
- Ознайомитись з твором "Шоколад із чилі" Й.Яґелло.
- Підготуватись до контрольної роботи за прочитаними творами Й. Яґелло, М. Метерлінка.
Урок 9.05.23
Проблема батьків і дітей у повісті Йоанни Яґелло «Кава з кардамоном». Образ головної героїні та її здатність усвідомлювати відповідальність за свої вчинки. Мова твору
Домашнє завдання
Урок 2.05.2024
Йоанна Яґелло (нар. 1974). – польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці)
1. Записати тему уроку. 2. Переглянути відеоурок Прочитати роман. Знати зміст. Виконати тести: https://vseosvita.ua/test/start/gki801
1. Записати тему уроку.
2. Переглянути відеоурок
Урок 25.04.2024
Символіка образів. Трактування фіналу п'єси-феєрії М. Метерлінка "Синій птах"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Написати твір-мініятюру "Які істини мені відкрила п'єса М.Метерлінка "Блакитний птах"?"2. Виконати тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/khs782Урок 18.04.2024
Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики
ОПРАЦЮВАТИ МАТЕРІАЛ.Зробити й надіслати конспект. - Експрес-уроки:
Домашнє завдання1 Дочитати драму-феєрію "Синій птах".2. Знати зміст твору.3. Підручник: прочитати с. 213-220, запитання 4, 5- с. 215(усно)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Написати твір-мініятюру "Які істини мені відкрила п'єса М.Метерлінка "Блакитний птах"?"
2. Виконати тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/khs782
ОПРАЦЮВАТИ МАТЕРІАЛ.
Зробити й надіслати конспект.
- Експрес-уроки:
Домашнє завдання
1 Дочитати драму-феєрію "Синій птах".
2. Знати зміст твору.
3. Підручник: прочитати с. 213-220, запитання 4, 5- с. 215(усно)
Урок 21.03.2024Артюр Рембо (1854-1891). Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія»
1) Перегляньте відеоурок 2) Опрацюйте конспект, занотуйтеБіографія3) Прочитайте матеріал підручника - с.197-206. Домашнє завдання1) Розв'язати кросенс на с.200, надіслати. Прочитайте матеріал підручника - с.197-206. 2) Виконати тестові завдання: https://forms.gle/Ybzf6DbnEV8H6W1q8
3) Підготуватись до контрольної роботи з тем «Роман ХІХ століття», «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці»
Урок 14.03.2024
Поезія французького символізму: витоки та відкриття
Подивитись експрес-урок
Домашнє завдання 1) Перевірка знань: ТЕСТИ 2) Прочитати підручник: с. 183-194. 3) Вивчити напам'ять вірш "Осіння пісня" у перекладі Григорія Кочура. Надіслати.
Урок 7.03.2024
Ш.
Бодлер (1821-1867) – пізній романтик і зачинатель модернізму. Ш. Бодлер. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика).
Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму.
Образи, символи, особливості поетичної мови у
віршах Ш.Бодлера («Відповідності»,
«Вечорова гармонія»). Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці поета
Домашнє завдання1. Подивіться відеоурок: https://youtu.be/JrirPeYvnuU?si=ClEHNZ3kW9hGM1gM&t= 2. Записати в зошит конспект уроку або ментальну карту, опрацювати.
3. Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9522271
Урок 29.02.2024
Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм
1. Подивитись експрес-урок.2. Прочитати підручник :с. 166 - 176Домашнє завдання- Підручник с. 166 - 176.
- Записати й вивчити визначення модернізму.
- Зробити метальну карту до теми.
- Перевірити себе: ТЕСТИ , запитання на с. 170.
Урок 22.02.2024
Еволюція головного героя
РМ «Чи можна вважати «Портрет Доріана Грея» «моральною» або «аморальною» книгою?»
Урок 15.02.2024
Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея». Система
образів. Роль фантастики творі.
Символіка
1. Переглянути експрес-урок, записати образи-символи та їх значення
2. Подумати над запитанням: «Чи можна вважати «Портрет Доріана Грея» «моральною» або «аморальною» книгою?» 3. Підготувати повідомлення :«Сутність та історія моральної деградації Доріана Грея».«Вайльдівські парадокси (за романом «Портрет Доріана Грея»)»
«Конфлікт краси й моралі в творі
О. Вайльда «Портрет Доріана Грея»
Урок 8.02.2024
Оскар Вайльд (1854 – 1900). Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблема
краси і моралі в романі «Портрет Доріана
Грея». Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману
1) Перегляньте відеоурок
2) Опрацюйте конспект, занотуйте
Біографія
3) Прочитайте матеріал підручника - с.197-206.
Домашнє завдання
1) Розв'язати кросенс на с.200, надіслати. Прочитайте матеріал підручника - с.197-206.
2) Виконати тестові завдання: https://forms.gle/Ybzf6DbnEV8H6W1q8
3) Підготуватись до контрольної роботи з тем «Роман ХІХ століття», «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці»
3. Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9522271
- Підручник с. 166 - 176.
- Записати й вивчити визначення модернізму.
- Зробити метальну карту до теми.
- Перевірити себе: ТЕСТИ , запитання на с. 170.
РМ «Чи можна вважати «Портрет Доріана Грея» «моральною» або «аморальною» книгою?»
1. Переглянути експрес-урок, записати образи-символи та їх значення
2. Подумати над запитанням: «Чи можна вважати «Портрет Доріана Грея» «моральною» або «аморальною» книгою?»
3. Підготувати повідомлення :
«Сутність та історія моральної деградації Доріана Грея».
«Конфлікт краси й моралі в творі О. Вайльда «Портрет Доріана Грея»
Урок 8.02.2024
Слухати аудіокнигу:
Запишіть інтелект- карту до зошитів, запишіть особливості роману О.Уайльда, його новаторство.
Прочитати підручник С.151-157.
Почніть читати роман "Портрет Доріана Грея" https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=21
Урок 1.02.2024
Еволюція Емми Боварі. Образи обивателів. Об’єктивний стиль Г. Флобера. Психологічні деталі. Прихована позиція автора Боварізм як суспільно-психологічне явище
Домашнє завдання
7.12.2023
Місце В. Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв’язок збірки «Листя трави» з історією та життям Америки
Опрацюйте матеріал уроку, розміщений на інтерактивній дошці
Домашнє завдання
- Прочитати с. 102-106 підручника.
- Виконати тести: https://vseosvita.ua/test/start/qlq223
23.22.2023
Романтизм у Німеччині. Ернст Теодор Амадей Гофман (1776 – 1822) як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху. Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е. Т. А. Гофмана
Читати казку. Підручник: с. 80-84.
Д/З. Зробити конспект до теми, прикріпитивши у щоденнику, або надіслати роботу, вивчити тему
Урок 9.11.2023
РМ (у) Дискусія «Чи можна назвати Гамлета вічним образом? Чому?»
Домашнє завдання.
1. Вивчити напам'ять монолог Гамлета "Бути чи не бути" у перекладі Євгена Гребінки (с.
Урок 26.10.2023
Художній простір (данське королівство як символ). Провідні мотиви твору. Багатогранність шекспірівських характерів
Домашнє завдання Виконати вправи: https://justclass.com.ua/hw/b19d4dc9
Урок 19.10.2023
Англія. Ренесанс в Англії. Здобутки й представники. Здобутки драматургії Вільяма Шекспіра (1564 – 1616). Філософські та моральні проблеми в трагедії «Гамлет»
- Прочитайте с.54-56 підручника. Що ви дізнались про англійський Ренесанс? Запишіть таблицю "Періодизація англійського Ренесансу".
- . Опрацюйте матеріал підручника: с.56-60. Запишіть періодизацію творчості В.Шекспіра.
3. Перегляньте експрес-урок.
4. Запишіть паспорт твору та проблематику трагедії "Гамлет"
Домашнє завдання
Читати в хрестоматії: с. 26-43- ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА Хрестоматія 10 клас
Урок 12.10.2023
Поема «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження. Особливості композиції поеми. Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору
1. Перегляньте експрес-урок
Перевірте себе
Домашнє завдання
Урок 5.10.2023
Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники. Роль Данте Аліґ’єрі в історії європейської культури
Перегляньте експрес-урок до 2.35 хв
- Опрацюйте с.31-36 підручника, запишіть інфографіку, таблицю на с. 32, 33 (схеми)
- Продовжіть перегляд експрес-уроку від 2.35 хв
Домашнє завдання
- Прочитати 1 і 5 пісню "Божественної комедії" Данте
- Виконати тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/yws558
Урок 28.09.2023
Гомер «Одіссея». Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості й допитливості. Засудження беззаконня, насильства й несправедливості та самовпевненості й марнославства. Образ Одіссея
Перейдіть за посиланням і назвіть героїв поеми "Одіссея"
Д/З Перевірка знань
1. join.naurok.uaКод доступу 4504415
Урок 21.09.2023
Стародавня
Греція. Етапи й шедеври античності (огляд). Гомер (приблизно VIII ст. до
н. е.). Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї»
Домашнє завдання. Виконати вправу https://learningapps.org/display?v=px76i90nn18
Опрацювати с.18-24, 28 підручника. Відповісти на запитання 1, 5 (письм.), 8(усно).
Урок 2.05.23
Проблема батьків і дітей у повісті Йоанни Яґелло «Кава з кардамоном». Образ головної героїні та її здатність усвідомлювати відповідальність за свої вчинки. Мова твору
Домашнє завдання
1. Тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/tpx833
2. Виконати одне завдвння на вибір та надіслати:
- Скласти сенкан про одного з героїв роману.
- Написати 5 порад одноліткам «Як порозумітися з батьками».
- Написати есе на тему: «Ідеальна сім’я – це..» або «Сучасні стосунки батьків та дітей».
Йоанна Яґелло (нар. 1974). – польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці)
1. Записати тему уроку.
2. Переглянути відеоуроки
3. Буктрейлер до книги
5. Прочитати роман ТУТ Знати зміст.
5. Виконати тести: https://vseosvita.ua/test/start/usw437
Символіка образів
Образи-символи в п’єсі та що вони символізують?
■ Синій птах є символом щастя.
■ Пес — утілення відданості, готовності до самопожертви.
■ Кіт — символ улесливості, підступності, зрадництва.
■ Хліб — уособлення слабкодухості.
■ Душа Світла — утілення справедливості, символ пізнання нового.
■ Вогонь — уособлення відчайдушності.
■ Двері — символ незнання.
■ Блаженства — це відображення самовдоволення тощо.
Трактування фіналу драми-феєрії «Синій птах»
«П’єса не закінчується, коли падає завіса після шостої дії: справжній фінал — поза її межами... Справа кожного читача чи глядача — самому дійти до цього фіналу через особисту творчість»,— стверджував Г. Ібсен.
Щастя — багатогранне, воно в усьому, що нас оточує: у природі, у родині, у хатньому затишку, у щоденній праці, у дружньому спілкуванні, у допомозі оточуючим та віддаванні свого тепла людям. Тому Синього птаха герої п’єси М. Метерлінка знаходять удома, біля себе, що також дуже символічно. Щастя полягало не лише в пізнанні природи та світу, в осягненні істини. Воно — у добрих справах, які слід робити для ближніх.
Синій птах — це символ Щастя і непізнаної Таємниці життя, яких завжди прагнуло людство. Тільтіль і Мітіль ніде не могли знайти чарівного Птаха. Кілька разів їм здавалося, що вони вхопили його, однак Синій птах так і залишився мрією. І все ж мрія про Щастя, за словами Метерлінка, не є марною, тому що вона рухає людство вперед.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Дати відповідь на питання: "Які істини мені відкрила п'єса М.Метерлінка "Блакитний птах"?"
2. Виконати тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/ijf720
11.04.2023
Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв'язків і драмі-феєрії . Особливості розвитку сюжету
ПЕРЕГЛЯНУТИ МАТЕРІАЛ
Зробити й надіслати конспект.
Експрес-уроки:
Домашнє завдання
1 Дочитати драму-феєрію "Синій птах".
2. Знати зміст твору.
3. Підручник: прочитати с. 213-220, запитання 4, 5- с. 215(усно)
4.04. 2023
Зміни в драматургії на межі ХІХ-ХХ ст. "Нова драма"
Опрацювати матеріал :
Експрес-урок
Прочитати драму-феєрію "Синій птах":
Слухати драму-феєрію "Синій птах": тут
Урок 6.12.
Волт Вітмен і його місце в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв’язок збірки «Листя трави» з історією та життям Америки
Прочитайте підручник (ст. 98-104), подивіться відео урок
Вітмен - автор лише однієї збірки. Прочитайте про неї у підручнику (ст. 105-106), ознайомтеся з буктрейлером та кластером
**************************************************************************************************
Немає коментарів:
Дописати коментар