7 клас

Дистанційне навчання

2024-2025 н.р.

Урок 21.11.2024

 Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму

«Усе це сталося дуже давно й ніщо подібне більше не станеться.

Не в наші дні й не в нашу історичну добу.»

Дж.Бойн

Опрацювати презентацію Наришкової Т.В.: ТУТ

  • Бруно не усвідомлює, що таке концентраційний табір, і не розуміє реального значення того, що відбувається. Шмуль, хоч і перебуває тривалий час у таборі й потерпає від насильства, також зберігає дитячу довірливість. Їхня смерть у газовій камері демонструє, як війна руйнує найсвітліше і найчистіше – дитяче життя.
  • Фінал символізує невинність, що знищується війною та ненавистю. Бруно і Шмуля, хоча вони були з різних світів, об'єднала  дружба.  Автор показує, що вони гинуть разом, тим самим підкреслюючи жахливу рівність перед смертю в умовах геноциду. Такий кінець змушує читачів задуматися над масштабами людської жорстокості та цінності людського життя.
  • «Хлопчик у смугастій піжамі» - це не просто чергова книга в нашому житті, вона нас наводить на роздуми, навчає і повчає, перш за все, бути людьми, цінувати життя, рідних та людей які нас оточують, незважаючи на національність та віру. Необхідно, щоб людство не забувало про страшні наслідки війни, і робило все можливе, щоб  ніхто, ніколи не переживав того, що випало на долю цих маленьких людей. Але, як бачимо, дійсність зовсім інша…


Урок 14.11.2024

Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі

1. Подивіться буктрейлер до роману "Хлопчик в смугастій піжамі" . Вільне письмо.
2.  Пригадайте вивчене на попередніх уроках: https://platen-academia.com.ua/games/viktoryny/hlopchyk-u-smugastij-pizhami-d-bojn-games/
3. Роздивіться картки (автор С. Кусочкіна), пригадайте вивчене на попередніх уроках
 
 4. Роздивіться картки (автор В. Юнашева) і подумайте над запитаннями





4. Висновки:

  • У своєму творі Джон Бойн порушує найболючіші проблеми ХХ століття: нацизму, антисемітизму, рівності та людських прав.
  • Не оминає він і проблему виховання. 
  • Автор розмірковує над тим, що змушує добру, щиру дитину вирости безжальним тираном, який ладен знищувати тисячі людей заради кар'єри.

Домашнє завдання

Виконайте завдання 11-13 : підготуйте дослідження чи проєкт на с.105.

Виконайте інтерактивні вправи:https://platen-academia.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/hlopchyk-u-smugastij-pizhami-d-bojn/



Урок 12.11.2024

Образи дітей (німецький хлопчик Бруно, єврейський хлопчик Шмуль), їхня дружба і взаємодопомога

2. Ті учні та учениці, які ще не прочитали твір, можуть скористатися аудіо книгою (коротко про сюжет)

3. Перегляньте презентацію по роману "Хлопчик у смугастій піжамі" , виконайте вправу "Так чи ні". Опрацюйте образи Бруно та Шмуля.

4. Запишіть  порівняльну характеристику хлопчиків  або схему в зошити.
 
Домашнє завдання
1.  Прочитати  в підручнику 12- 19 розділи роману на с.88 - 103 та послухати   аудіохрестоматії.



7.11.2024

 Джон Бойн (народ. 1971). «Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей і дорослих. Теми нацизму та Голокосту в повісті

Перегляньте  експрес-урок

Розгляньте картки (авторка Тетяна Жук)

 

Домашнє завдання

 Запишіть паспорт твору  в зошит, імена персонажів.
Прочитайте с. 78-88.
Перевірте себе: перейдіть за покликанням і виконайте вправу

На допомогу учням:  Короткий зміст твору



5.11.2024

Альфред Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд». Ідеї збереження життя та людських цінностей попри трагічні обставини

1. Послухайте експрес-урок ТУТ

2.  Перегляньте відео про сторінки життя письменника та прослухайте поезію.
https://www.youtube.com/watch?v=7CqOnnCC-Do

3. Роздивіться й проаналізуйте картки



4. Запишіть аналіз вірша «Про назву концтабору Бухенвальд».

Тема: розповідь про назву концтабору Бухенвальд та гіркі спомини про його страждання та трагедію.
Ідея: засудження злочинів фашизму.
Основна думка: пам’ятати про минулі жахи війни, щоб застерегти людство від подібних трагедій.

 Домашнє завдання

1.Читати  с. 70-72 підручника.
2. Підготувати відповіді на запитання 1-5 (2 будь-які)  та 6 або 7 завдання  на с. 72-73.




Урок 24.10.2024

Друга світова війна у європейській поезії.
К.І. Галчинський
 «Лист з полону», Пісня про солдатів  Вестерплятте» 

1. Запишіть тему уроку.
2. Подивіться презентацію
3.Подивіться експрес-урок і запишіть в зошити 5 фактів з біографії письменника, які вас найбільше вразили. 
4. Роздивіться картки ( Чут В.Г.).  Запишіть в зошитах ідейно-художній  аналіз вірша "Пісня про солдатів з Вестерплятте".



Домашнє завдання
Підручник: с. 64-66- опрацювати. Відповідати на запитання 1-3 на с. 66

Урок 22.10.2024

РМ (у)  Створення репортажу з «місця подій» (Лицарський турнір)


  1. Повторення.
  1. Запишіть тему уроку.
  2. Перегляньте презентацію. Зверніть увагу, на правила створення репортажу.
Домашнє завдання

Виконати завдання уроку: скласти й надіслати (усний) репортаж.

На допомогу учням
 Подивитись фільм "Айвенго"(США, Велика Британія)

 "Балада про доблесного лицаря Айвенго"


Урок 17.10.2022

Головні образи твору. Історичний колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету та гумор

Пригадайте вивчене за ментальною картою




Подивіться експрес-урок. Що ви дізнались про історичний колорит роману?
Домашня робота
 Подивіться відео Характеристика образів роману: https://www.youtube.com/watch?v=vGa__cswLtY&list=PLWo0CEZSHZnwQNQGvEswDCnkgLArqNQ2c&index=31

Опрацюйте матеріал підручника, підготуйте усні відповіді на одне з питань: 1 чи 2 , або на 4 і 5 на с. 60.


Урок 15.10.2024

Зіткнення справедливості із жорстокістю і підступністю

Перейдіть за покликанням і подивіться відеопрезентацію

Подивіться експрес-урок.

Виконати тести https://vseosvita.ua/test/start/ink129


Урок 10.10.2024

Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу

Аналізуємо образ Айвенго. Перейдіть за покликанням і подивіться відеоурок

Подивіться відеопрезентацію, запишіть схему образу в зошит.


Домашнє завдання
Подивіться відеоурок за посиланням
Прочитати с.42-46.
Виконати вправу https://learningapps.org/view2778995



 8.10.2024

Вальтер Скотт (1771 – 1832). «Айвенго». В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго»

Образи лицарів і «благородних розбійників» оспівані не тільки в легендах, баладах та народних переказах, а й у творах багатьох письменників, зокрема в історичному романі Вальтера Скотта «Айвенго», із творчістю якого ми познайомимося на сьогоднішньому уроці. Цей твір — нове слово у світовій літературі, перший історичний роман, до того ж найвищого ґатунку — із багатьма цікавими сюжетними лініями, інтригами, пригодами, поєдинками, із яскраво виписаними художніми образами.


1. Знайомство з життям і творчістю Вальтера Скотта.
Перейдіть за покликанням і подивіться відеоурок. 
2. Пригадайте, про що йшлося в першій частині уроку



3. Історична основа роману "Айвенго"

Опрацюйте


Домашнє завдання

1.Записати в зошит

 

2.Прочитати  матеріал підручника с. 54-62. Вивчити тему, уміти відтворити матеріал.


Урок 1.10.2024


Утвердження духовної сили пиктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору

1.Подивіться презентацію за покликанням, пригадайте  вивчене, зміст балади Р.Л.Стівенсона. Запишіть ключові слова, асоціації, враження.

2. Виконайте вправи до балади Р.Л.Стівенсона "Вересовий трунок"  

Літературний диктант: 

3. Аналізуємо твір
 

4. З'ясовуємо художні особливості твору

Домашнє завдання

Виконайте тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3668486




Урок 26.09.2024

2. Словникова робота



3.  Послухайте баладу "Вересовий трунок": 
https://platen-academia.com.ua/video-text/veresovyj-trunok-r-l-stivenson/

4.  Зааписати в зошит


5. Повторюємо вивчений матеріал про баладу

Домашнє завдання
2. Перевірте себе: Гра 1




Урок 24.09.2024

Випробування головного героя балади Ф.Шиллера "Рукавичка" Образ справжнього лицаря, оспівування мужності, відваги, людської гідності

Аналізуємо баладу ( матеріал ВШО)  

Поясніть дії Делоржа через рицарський кодекс честі

Розгляньте картки  Г. Дорох, складіть сенкани

 Перевіряємо знання: Гра 1Гра 2Гра 3


Урок 19.09. 2024

Літературна балада та її ознаки. Подібність і відмінність від народної баладиЙоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «Рукавичка» 


1. Прочитайте за підручником ст. 28-29 (стаття "Літературні балади"), складіть хмарку слів "Поети-автори літературних балад".

2. Перейдіть за покликанням і подивіться мультимедійну презентацію
3.  Роздивіться картки, в яких йдеться про Фрідріха Шиллера (Автор Г. Дорох) 

4. Перейдіть за покликанням і подивіться експрес-урок

5. Перейдіть за покликанням і послухайте баладу. Одночасно слідкуйте за підручником. Запишіть свої враження про цей твір. 

 Домашнє завдання

  Виконайте тести: https://vseosvita.ua/test/start/jrc181


Урок 17.09.2024

 «Як Робін Гуд став розбійником». Образ народного захисника Робіна Гуда

 


1. Подивіться відеоурок (Автор В. Мухін)

2.Роздивіться картку Олени Гвоздікової, доведіть або спростуйте інформацію про риси характеру Робін Гуда, запишіть.

 

Додатково: Чи існував насправді Робін Гуд
Домашня робота
Перевірте себе: Гра 1 (вікторина), Гра 2 (відповіді на запитання), Гра 3 (кросворд)
Кого називають українськими Робін Гудами? Підготуйте інформацію про них.


Урок 12.09.2024

«Як Робін Гуд став розбійником». Ідеї свободи й служіння народові

Роздивіться картки (автор Г. Дорох)
  • Опрацюйте матеріал уроку. Запишіть у зошити систему образів балади

Чи існував насправді Робін Гуд https://www.youtube.com/watch?v=8K3szN3B7mg


Домашня робота

Урок 10.09.2024

Сюжет випробування. Король Лір як вічний образ

Послухайте баладу "Король Лір і його дочки! :https://platen-academia.com.ua/video-text/korol-lir-i-jogo-dochky-staroanglijska-balada/ 
Перейдіть за покликанням, складіть пазли https://platen-academia.com.ua/games/pazly/korol-lir-i-jogo-dochky-pazly/  і назвіть, які епізоди балади на них зображені.

 Аналізуємо баладу, спираючись на картки (авторка - Олена Гвоздікова)








Виконай завдання.


Урок 5.09.2024

Балада як жанр усної народної творчості.  Характерні ознаки балади. «Король Лір і його дочки». Моральна проблематика твору

Опрацюйте картки (авторка - Олена Гвоздікова), запишіть важливе.
Розшифруйте

Послухайте баладу "Король Лір та його дочки" та прочитайте баладу в підручнику: с. 20-27

Домашнє завдання

  • Виразно читати баладу "Король Лір та його дочки":  с. 20-27.
  • Підготувати усні відповіді на запитання 1- 4 на с. 27.
  • Перевірити себе, виконавши  інтерактивні вправи.



Урок 3.09.2024

Оригінал і переклад. Види перекладів. Видатні українські перекладачі

1.  Перегляньте Презентацію

2. Роздивіться картки (Авторка Г. Дорох)

 





 







 3. Відеоурок(авторка Гиренко Н.С)

 

4.  Перевірте себе: пограйте в гру 

Домашнє завдання

  1. Опрацюйте матеріал підручника: с. 8-14. 
  2. https://vseosvita.ua/test/start/eob820
  3. Запишіть у зошит  прізвища письменників-перекладачів.



**********************************************************************************************************************************************************************
***********************************************************************************

2023-2024 н.р

Урок 21.05.24 р. 

Значення художнього прийому чаклунства у творі  Діани Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула» 


Домашнє завдання
Виконати тести: https://vseosvita.ua/test/start/vbn702
Підготуватись до контрольної роботи з теми «Сучасна література. Я і світ»

Урок 17.05.2024

Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів 


Домашнє завдання



Урок 14.05.24 р. 

Діана Вінн Джонс (1934-2011) «Мандрівний замок Хаула». Поєднання елементів казки й детективу у творі

1. Записати тему уроку.
2. Опрацювати матеріали; відео, картки, презентацію.
3. Записати у зошити паспорт, композицію твору,елементи детективу й казки у творі.








Домашнє завдання

Вивчити тему, прочитати твір, знати зміст.



Урок 10.05.2024

Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей у творі А. Азімова «Фах»


Урок 7.05.2024

Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі у творі А.Азімова "Фах"




Подивитись експрес-урок

Опрацювати картки




Домашнє завдання
 Перевірити себе: https://learningapps.org/watch?v=ps19n0dbk21







Урок 3.05. 2024 р.

1 Записати тему уроку та паспорт твору

2.Переглянути відео

3. Перейдіть за покликанням і подивіться мультимедійну презентацію 
4. Записати таблицю у зошит

Порівняльна характеристика персонажів

Знайомство з твором

Домашнє завдання


Урок 30.04.2024 

Айзек Азімов (1920 - 1992). "Фах". Роздуми про майбутнє людини і людства

1. Записати тему в зошит. 

2. Прочитайте за підручником с. 241 біографію американського письменника Айзека Азімова (або перейдіть за покликанням і послухайте). Перейдіть за покликанням і дізнайтеся про цікаві факти з його біографії

3. Перейдіть за покликанням і подивіться експрес-урок  , запишіть основні події у житті дитини майбутнього. 

4. Роздивіться картку, визначіть і запишіть в зошити основні теми науково-фантастичної літератури
4. Роздивіться картку, поясніть, в яких епізодах твору проявляються ці проблеми:

2. Прочитати за підручником с.241-253  ( підручник тут) 

Домашнє завдання
1. Прочитати підручник: с. 24З - 254, знати зміст твору, уміти переказувати, відповідати усно на запитання на с. 253-254 ( підручник тут)
2. Перейдіть за покликанням і зіграйте в 3 з 5 представлених ігор

Урок  23.04.24

Філософський зміст твору 

Рюноске Акутаґави "Павутинка". Підтекст. Художні образи новели 

1. Запишіть тему уроку. 
Пригадайте:

2. Опрацюйте картки, запишіть образи-символи.



3. Виконайте завдання
Картки Людмили Захарчук
Підготуватись до контрольної роботи з теми «Літературний детектив. Світова новела».

Урок 19.04.2024

Рюноске Акутаґава -майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка"

1. Записати тему.
2. Переглянути 

3. Перегляньте презентацію  Рюноске Акутаґава 
4. Опрацювати картки. Записати досьє письменника та паспорт твору.







                                                                                                                             Картки Людмили Захарчук

Домашнє завдання
  •  Прочитати за підручником с.220-223, знати зміст твору, переказувати.
  • Відповідати  на запитання  на с.224(усно)


Урок 16.04.2024

Новела Герберта Уеллса "Чарівна крамниця". "Дива" та їх сприйняття персонажами. Оповідач твору (батько)

Слухати аудіокниигу Герберт Джордж Уеллс "Чарівна крамниця" 

 Переглянути презентацію Герберт Уеллс "Чарівна крамниця"           

 Записатии  порівняльну таблицю стану й почуттів батька та сина. 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Прочитати твір у підручнику: с. 221-232, знати зміст. 

2. Виписати з тексту дива, які побачили батько й син. Спираючись на зроблені нотатки, опишіть, якою ви уявляєте чарівну крамницю.

3. Виконати тестові завдання:https://vseosvita.ua/test/start/yob736



Урок 12.04.2024

Видатний англійський фантаст 
Герберт Джоржд Уеллс (1866-1946)
 "Чарівна крамниця"

Точка зору дорослого і дитини в новелі. Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу

Класна робота
1.Записати тему в зошит.
2. Словникова робота

 3. Переглянути відео

         


4. Записати композицію твору 


 Картки KovalenkoTatianaV) та Олени Гвоздикової

 Домашнє завдання

  1.  Прочитати матеріал підручника: с. 214-220. Посилання на підручник! 

На допомогу учню: 
 Слухати аудіокнигу. Герберт Джордж Уеллс "Чарівна крамниця 



Урок 9.04.2024  

Розвиток мовлення
Твір-роздум
Чи здійснилася мрія Бермана?



Урок 2.04.2024

О. Генрі. Новела «Останній листок» . Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця)


Подивіться відеоурок, запишіть образ Бермана у зошит. 



Складіть сенкан до образу Бермана


Виконати тести :

https://vseosvita.ua/test/start/lgo773


Урок 22.03.2024

О. Генрі. Новела «Останній листок» - гімн людині, котра здатна на  самопожертву заради ближнього. Образи дівчат, їх динаміка (Сью, Джонсі).   Особливості художньої мови новели, розповідач 

1. Записати  тему уроку.

2. Відеоурок  


3. За підручником читати: с.213 - 220
4. Записати у зошит паспорт твору: Електронний зошит для дистанційного навчання вчителя зарубіжної літератури Петровської Ірини Олександрівни


На допомогу учню:


Домашнє завдання
1. За підручником читати: с.213 - 220
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=Q0HfL_r1dRY
2 . Записати у зошит паспорт твору, образи.


Урок 19.03.2024

Моральні ціності в новелі О. Генрі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі

Подивитись експрес-урок. Записати композицію новели "Дари волхвів"
Записати в зошит


Оберіть позицію

Зробіть узагальнення, запишіть 


Домашнє завдання

1.Питання для самоконтролю. « Лови помилку» ( Автор І.Петровська).

Знайдіть і виправте помилку. Виконай і надішли

2. Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5736887


Урок 15.03.2024

 Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. 
О. Генрі (1862-1910). -  майстер новели. «Дари волхвів»


Перегляньте експрес-урок : 

Домашнє завдання  
 Записати конспект за відеоуроком та вивчити його. Прочитати с.206-212 підручника, знати зміст новели.

Урок 12. 03.2024

РМ. Створення віртуальної екскурсії (презентації, відеофільм та ін.) до музею літературного героя (Шерлок Холмс, Лондон, Великобританія)

Матеріали Гвоздикової О.С.

1. Перейдіть за покликанням і подивіться віртуальну екскурсію до музею Шерлока Холмса на вулиці Бейкер-стріт в Лондоні 

Ось цей музей на картах Google

2. Доберіть в інтернеті фото і створіть власну "екскурсію" музеєм Шерлока Холмса

АБО

Створіть власну детективну історію, спираючись на певні вимоги (дивіться картку)


Урок 8.03.2024

Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на події як художній прийом створення атмосфери таємничості










Урок 5.03.2024 

А.К. Дойл «Спілка рудих» Іронічне зображення пристрасті людини до легкого збагачення в оповіданні «Спілка рудих»



Запишіть паспорт твору
Картка Л.Вяльцева


                            
                      Послухайте скорочено

Домашнє завдання
  • Прочитати оповідання: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=234
  •  Знати зміст оповідання «Спілка рудих», переказувати, аналізувати, характеризувати героїв, висловлювати свої почуття та враження.


Урок 1.03.2024

Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і моральних якостей



Послухати аудіокнигу

Пригадайте події оповідання "Пістрява стрічка, виконайте вправи:   https://learningapps.org/view33554364


Домашнє завдання
1. Скласти сенкан "Шерлок Холмс"


Урок 27.02.2024

А.К.Дойл «Пістрява стрічка». Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка»

1. Подивитись експрес-урок: 


2. Послухати аудіокнигу: 

3. Виконати тести: https://vseosvita.ua/test/start/oju203

Урок 23.02.2024

Артур Конан Дойл (1859-1930) – відомий автор класичних детективів, популярність його героїв у різних країнах. Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса


Виконати завдання уроку:  https://vseosvita.ua/lesson/start/wxzx360
Домашнє завдання
  • Прочитати оповідання "Пістрява стрічка": с.191-200 в підручнику "Зарубіжна література". 7 клас Є. Волощук і О. Слободянюк, с. 189-191: https://shkola.in.ua/1420-zarubizhna-literatura-7-klas-voloshchuk-2020.html Знати зміст оповідання, переказувати, аналізувати, висловлювати свої почуття та враження


Урок 20.02.2024


Особливості композиційної будови твору – «розповідь у розповіді», її художнє значення (поєднання різних точок зору, створення емоційної напруги, таємничої атмосфери та ін.). Образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача

Подивіться презентацію, виконайте завдання: https://docs.google.com/presentation/d/1Bb1wAQuStfHjcygs9BtgHxgW4tPsMzPpRS1tO1wMNrY/edit?usp=sharing

Домашнє завдання

1) Відповісти на запитання: У чому секрет успіху Леграна? (письмова відповідь або схема-кластер)

2) https://platen-academia.com.ua/games/viktoryny/zolotyj-zhuk-e-po-games/


Для вчителя: https://www.thinglink.com/scene/1816058031276818918



Урок 16.02.2024

Захопливий сюжет повісті «Золотий жук» Едгара По



Прочитайте повість Е. По "Золотий жук" і перевірте знання змісту твору  https://wordwall.net/uk/resource/68299802



Домашнє  завдання
1. Прочитати й добре знати зміст повісті.
2.Характеризувати образи Леграна, Джупітера, оповідача.


Урок 13.02.2024

 Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів. 
Е.А. По (1809-1849) – засновник    жанру детективу у світовій літературі.

Подивитись відеоурок 

Подивитись презентацію

Виконати вправи 1)

2)

Домашня робота


Урок 6.02. 2024

Ульф Старк. «Диваки і зануди». Доля дівчинки Симони, її проблеми в родині та у школі. Стосунки Симони з однолітками. Складний шлях героїні до усвідомлення власної сутності

Експрес-урок «Диваки і зануди»


Стислий переказ твору

Аудіокнига "Диваки і звнуди"( плейлист) 

Домашня робота
2. Розв'язати кроссенс


Урок 2.02.2024

Родинні та шкільні стосунки у творі. 
Ідеї підтримки й любові, які допомагають людям вижити й морально встояти в скрутних обставинах




Виконати завдання уроку: https://vseosvita.ua/lesson/start/mmll609


Урок 30.01 2024

Зображення світу дитинства крізь призму складних життєвих обставин (війна, туга за батьком, бідність, несправедливість)

Картки Харитонової С.В.

Картка Гаркуші З.М.
Картки Харитонової С.В.






Розшифруй

Домашнє завдання
1. Дочитати( послухати) повість до кінця( 7-10 розділи):  https://litarchive.in.ua/malenka-knyzhka-pro-liubov-ulf-stark  знати зміст, уміти переказати цікаві епізоди твору.


Урок 26.01.2024

Ульф Старк (1944-2017). «Маленька книжка про любов». Різдвяна історія в контексті історичного минулого

 1. Повторення.
 Вірші зарубіжних поетів про кохання.Р.Бернс.Г.Гейне: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8008808



 2. Запишіть тему.
 3. Послухайте  відеоурок
https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Language-and-literature-5-6th+2023/courseware/4c3991c1fee649489fd021dbf5663c36/03e50c866f884a75bf9a2e3b5acc3fef/?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BLanguage-and-literature-5-6th%2B2023%2Btype%40sequential%2Bblock%4003e50c866f884a75bf9a2e3b5acc3fef

4. Послухайте переказ та аналіз повісті
Домашнє завдання
  •  Прочитати або послухати 1- 6 розділи повісті Ульфа Старка «Маленька книжка про любов», переказувати цікаві епізоди. Знати зміст твору. 
  • Записати паспорт твору, головних героїв.

Читати повість(скорочено): https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=10200
Читати повість (повністю): https://litarchive.in.ua/malenka-knyzhka-pro-liubov-ulf-stark

Аудіокнига:



Урок 23.01.2023

Генріх Гейне (1797–1856) «Коли настав чудовий май…»

Картки О.В.Гвоздікової


 
Домашнє завдання
1. Вивчити напам'ять вірш  "Коли настав чудовий май"

2. Читати підручник
  

2. Виконати завдання з картки. Якщо не вдасться розмалювати квіти на  картці, випишіть у зошити художні засоби і дайте відповідь на запропоноване запитання.



Урок 19 січня

Роберт Бернс (1759– 1796) «Моя любов…»

1. Запишіть тему уроку.
2. Подивіться відеоурок

Домашнє завдання

1. Опрацювати конспект до уроку
 Матеріал підручника: 

2. Вивчити напам'ять вірш Роберта Бернса " Моя любов- рожевий квіт" (переклад Миколи Лукаша).
3. Скласти акровірш "Кохання".
Довідка
Що таке акровірш, дивіться ТУТ

Урок 16 січня

Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання. 
П’єр Ронсар (1524-1585)

 «До того, як любов у світ прийшла…»

1.Запишіть тему уроку.
2. Послухайте експрес-урок.

 

3. Навчіться виразно читати вірш

Домашнє завдання
1. Опрацювати конспект уроку.
2. Виразно читати вірш "До того, як любов у світ прийшла"
3. Уміти його аналізувати.
4. Виконати завдання: https://www.classtime.com/code/3V4Z22





 

15.12.2023

 Редьярд Кіплінг (1865-1936) 

«Якщо…». Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея (людина повинна залишатися собою у різних життєвих випробуваннях, зберігати вірність моральним принципам)

Перегляньте експрес-урок, запишіть теоретичні поняття: 

https://www.youtube.com/watch?v=PdR0Bwbg1Ng&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=13

Послухайте вірш "Якщо":


Домашнє завдання
Прочитати підручник с .124-125, 129.
Вивчити напам'ять вірш "Якщо":

12.12.2023

Утвердження сімейних цінностей в оповіданні  Дж. Олдріджа «Останній дюйм». Сенс назви та проблематика оповідання

Прокоментуй відео

Виконай завдання


Робота в групах



Визнач проблематику оповідання "Останній дюйм"



Виконай вправи: потренуйся.

Перевір себе

Домашнє завдання

Виконати тестові завдання



08.12.2023

Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення. Віра у внутрішні можливості людини,  подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння 




Домашнє завдання
1. Зробіть висновок і запишіть у зошити, що втратили і що отримали батько і син в результаті трагічних подій в Акулячій бухті.

2 . Перевірте себе. Перейдіть за покликаннями та пограйте в ігри: Гра 1Гра 2Гра 3




05.12.2023

Джеймс Олдрідж (нар. 1918). «Останній дюйм».  Проблема взаємин між батьками і дітьми

Матеріали  блогу Олени Гвоздікової

1. Знайомство з письменником. Перейдіть за покликанням і подивіться коротке відео.

Роздивіться картки.


2. Подивіться експрес-урок за цим твором

3. Ознайомтеся з аналізом твору, випишіть тему, ідею, героїв оповідання 
Домашнє завдання
1. Прочитайте оповідання в підручнику: http://surl.li/nxsic с. 111-122 .  Аудіокнига (повний текст)
2. Підготуйте відповідь на запитання 1 с.122(усно).  
3. Виконайте завдання з  карток (в зошитах):


28. 11.2023

Позакласне читання

Ерік-Емманюель Шмітт( народ 1960р.) Доля дітей у період Другої світової війни. Духовний подвиг священика Понса, його турбота про дітей. Тема культури у творі. Біблійні мотиви

Перегляньте відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=BrbQmmQU7U0
Скористайтеся довідковим матеріалом: http://surl.li/nqffn або http://surl.li/nifsi Запишіть у зошит паспорт твору




24.11.2023

 Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі. Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму

1. Запишіть тему. Пригадайте вивчене на попередніх уроках

 
 2. Роздивіться картки (автор В. Юнашева) і подумайте над запитаннями

3. 





4. Висновки:

  • У своєму творі Джон Бойн порушує найболючіші проблеми ХХ століття: нацизму, антисемітизму, рівності та людських прав.
  • Не оминає він і проблему виховання. 
  • Автор розмірковує над тим, що змушує добру, щиру дитину вирости безжальним тираном, який ладен знищувати тисячі людей заради кар'єри.

5. Домашнє завдання

Виконати тести

Продовжити речення( запишіть у зошит): 

  • - Тема війни для мене.. 
  • - Хлопчик Бруно після першого знайомства здається мені.. 
  • - Думаю, що роман носить назву «Хлопчик у смугастій піжамі» тому, що ...


21.11.2023

Образи дітей (німецький хлопчик Бруно, єврейський хлопчик Шмуль), їхня дружба і взаємодопомога

1. Послухайте експрес-урок

2. Ті учні та учениці, які ще не прочитали твір, можуть скористатися аудіо книгою (коротко про сюжет)

3. Перегляньте презентацію-огляд роману "Хлопчик у смугастій піжамі" 

4. Запишіть схему в зошити
 
Домашнє завдання
або за QR кодом: 
2. Запишіть і заповніть таблицю самооцінювання в зошит( з експрес-уроку)



17.11.2023

Джон Бойн (народ. 1971). «Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей ідорослих. Теми нацизму та Голокосту в повісті

1. Перегляньте експрес-урок

2. Перейдіть за покликанням і подивіться буктрейлер

3. Перегляньте презентацію Розгляньте картки (авторка Тетяна Жук)

 

4. Запишіть паспорт твору  в зошит.

5.  Перевірте себе: перейдіть за покликанням і виконайте вправу

Домашнє завдання
  1. Опрацюйте Довідковий матеріал за твором, запишіть імена персонажів.
  2. Зробіть характеристику образів Бруна і Шмуля.
  3. Прочитайте роман 

Аудіокнига "Хлопчик у смугастій піжамі"(скорочено) https://youtu.be/RcAko81RrYw


14.11.2023

А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд». (І. Вайсґлас «Круки»). Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи

1. Перегляньте відео про сторінки життя письменника та прослухайте поезію.
https://www.youtube.com/watch?v=7CqOnnCC-Do

2. Роздивіться й проаналізуйте картки



3. Запишіть аналіз вірша «Про назву концтабору Бухенвальд».

Тема: розповідь про назву концтабору Бухенвальд та гіркі спомини про його страждання та трагедію.
Ідея: засудження злочинів фашизму.
Основна думка: пам’ятати про минулі жахи війни, щоб застерегти людство від подібних трагедій.

Послухайте вірш "Круки" http://surl.li/ndfrk


4.  Домашнє завдання

Читати роман Джона Бойна "Хлопчик у смугастій піжамі" https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=10362

 Подивитись фільм: http://moviestape.net/katalog_filmiv/drama/15437-hlopchik-v-smugastiy-pzhami.html

10.11.2023

Друга світова війна у європейській поезії.
К.І. Галчинський
«Лист з полону», Пісня про солдатів  Вестерплятте» 

1. Запишіть тему уроку.
2. Ознайомтесь з біографією письменника
3. Подивіться експрес-урок і запишіть в зошити 5 фактів з біографії письменника, які вас найбільше вразили. 

4. Прослухайте вірші "Пісня про солдатів з Вестерплятте" та  "Лист із полону".

                        


  5.Роздивіться картки ( Чут В.Г.).  Запишіть в зошитах ідейно-художній  аналіз вірша "Пісня про солдатів з Вестерплятте".








Підручник: с.89 - 91 опрацювати.


7.11.2023

РМ (у)  Створення репортажу з «місця подій» (сцена штурму замку Фрон де Бефа). Лицарський турнір

  1. РМ (у)  Створення репортажу з «місця подій» (сцена штурму замку Фрон де Бефа). Лицарський турнір

    1. Повторення.
    1. Записати тему уроку.
    2. Переглянути презентацію.

    3.Виконати завдання уроку: скласти й надіслати (усний) репортаж.

    На допомогу учням

27.10.2023

Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Ідея віротерпимості в романі. Леді Ровена та Ребекка – дві різні долі 

1. Подивіться експрес-урок.

2. Р/М.  Скласти (письмово) порівняльну характеристику героїнь роману (спільне, відмінне) за критеріями: 
Ім'я. Походження. Національність, Суспільний стан.  Зовнішність. Риси характеру. Вчинки. Поведінка в полоні. Ставлення до Айвенго. Доля (у фіналі роману) - Ровени і Ребекки   3. Виконайте тести: https://vseosvita.ua/test/start/udw122


20.10.2023 

 Історичний колорит твору і засоби його створення. 
Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. Зіставлення літературного твору із його втіленнями в інших видах мистецтва (кіно, ілюстрації та ін.)


(Авторка З. Гаркуша)
  • Подивіться експрес-урок. Що ви дізнались про історичний колорит роману?
  •  Аналізуємо образ Айвенго. Перегляньте відеоуроки

  • Ознайомтеся з картками, виконайте завдання


 

Записати анкету твору "Айвенго, ІСТОРИЧНИЙ КОЛОРИТ, характеристику Айвенго і висновок.  
Д/З Прочитати с.55-86, виконати вправу https://learningapps.org/view2778995

 17.10.2023

Вальтер Скотт (1771 – 1832). «Айвенго». В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго»

Образи лицарів і «благородних розбійників» оспівані не тільки в легендах, баладах та народних переказах, а й у творах багатьох письменників, зокрема в історичному романі Вальтера Скотта «Айвенго», із творчістю якого ми познайомимося на сьогоднішньому уроці. Цей твір — нове слово у світовій літературі, перший історичний роман, до того ж найвищого ґатунку — із багатьма цікавими сюжетними лініями, інтригами, пригодами, поєдинками, із яскраво виписаними художніми образами.

1. Знайомство з життям і творчістю Вальтера Скотта.
Перейдіть за покликанням і подивіться відеоурок. 

2. Пригадайте, про що йшлося в першій частині уроку



3. Історична основа роману "Айвенго"

Домашнє завдання

1.Записати в зошит паспорт твору. 
2.Прочитати  матеріал підручника с. 54-62. Вивчити тему, уміти відтворити матеріал.


Урок 10.10.2023

Утвердження духовної сили пиктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору

Подивіться мультфільм, пригадайте зміст балади Р.Л.Стівенсона

1. Аналізуємо баладу Р.Л.Стівенсона "Вересовий трунок"  

Літературний диктант: 

2. Аналізуємо твір
 

3. З'ясовуємо художні особливості твору

Домашнє завдання
 Визначити художні засоби балади, скласти сенкан за карткою до слова "верес", вивчити символіку твору. Роботи прикріплюєте в електронних щоденниках.

Картки Олени Гвоздікової

Урок 6.10. 2023

1. Перегляньте експрес-урок 

2. Словникова робота



3.  Послухайте баладу "Вересовий трунок"
 (слідкуємо за підручниками :
с.47-48 - Є.Волощук, О. Слободянюк
с.62-64 - О.Ніколенко, Т.Конєва, В.Орлова)

4. Перевірте себе: Гра 1

5. Повторюємо вивчений матеріал про баладу

Домашнє завдання
1. Навчитись виразно читати баладу, записати й надіслати відео.
2. Виконати завдання в зошиті:


Урок 03.10.2023

Символічні образи, елементи фольклору в баладі
А. Міцкевича «Світязь»

Матеріали блогу О. Гвоздікової
1. Перевірте вивчене на минулому уроці: Гра 1
2. Роздивіться картки (Автор Л. Кочура) 

Перевірте себе: Гра 2 
3. Відповідаємо на запитання (Автор О. Залізницька) 

Перевірте себе: Гра 3 
4. Підбиваємо підсумки. Подивіться відеоурок за покликаннямта заповніть форму (автор О. Залізницька): 

5.  Виконати  тестові завдання, відкривши посилання
join.naurok.ua Код доступу 8913539


Урок 29.09.2023

Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь».  Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А.Міцкевича

1. Переглянути експрес-урок ( на 1.45 зупиніть відео та роздивіться картки нижче)

2. Опрацювати картки 


3. Послухати баладу 


4. Повернутись до експрес-уроку та послухати аналіз балади( з 1.45 хв).

5. Записати в зошити план балади, її тему та ідею.

 Домашнє завдання
 Навчитись виразно читати баладу (с. 42-46), знати її зміст.

Урок 26.09.2023

Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер

 (1759-1805). «Рукавичка».

 Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність

  1. Перегляньте відеоурок2. Послухайте  баладу Ф.Шиллера "Рукавичка"  та коментара до неї
  2. 3. Поясніть дії Делоржа через рицарський кодекс честі.

    4. Навчіться виразно читати баладу

    5. Домашнє завдання.  Виконайте тести https://vseosvita.ua/test/start/iqa221

Урок 19.09.2023

 «Як Робін Гуд став розбійником». Образ народного захисника Робіна Гуда

Матеріали блогу Олени Гвоздікової

1. Перейдіть за покликанням і подивіться відеоурок

2. Читаємо і слухаємо баладу "Як Робін Гуд став розбійником" (частина 1 та частина 2)


подивіться відеоурок (Автор В. Мухін)

2. Роздивіться картки (автор Г. Дорох), дайте відповіді на запитання

3. Перейдіть за покликанням  та відеоурок (Автор Сніжана Ніколаєва) (за бажанням)
4. Роздивіться картку, доведіть або спростуйте інформацію про риси характеру Робін Гуда
 

Додатково: Чи існував насправді Робін Гуд
5. Перевірте себе: Гра 1 (вікторина), Гра 2 (відповіді на запитання), Гра 3 (кросворд)
6. Кого називають українськими Робін Гудами? Підготуйте інформацію про них.

 Урок 15.09.2323

Король Лір як вічний образ. Моральний урок у творі

 Д/З Повторити, що таке вічний образ. Перевірити себе за запитаннями на с. 27. Виконати тести: https://vseosvita.ua/test/start/ltf469

Урок 12.09.2023

Балада як жанр фольклору і літератури.  Характерні ознаки балади. Фольклорні балади. 
Фольклорна балада «Король Лір і його дочки»

 Опрацюйте картки (авторка - Олена Гвоздікова), запишіть важливе.

Перегляньте відеопрезентацію та відеоурок.



Розшифруйте
Послухайте аудіокнигу та прочитайте баладу в підручнику на с. 23-27.





Урок 07.09.2023

Переклад і переспів: схожість і відмінність. Роль художніх перекладів у розвитку культури, взаємин між народами, становленні особистості

картки Г. Дорох

Домашнє завдання: https://vseosvita.ua/test/start/vpa466


Урок 5.09.2023 

Вступ. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Майстри художнього перекладу



Домашнє завдання :* Прочитати с. 5-7, вивчити, що таке оригінал та переклад, види перекладу. Відповісти на запитання 1-5 (усно) на с.10. Записати майстрів художнього перекладу.

**********************************************************************************************************************************************************************

 Корнелія Функе "Чорнильне серце"

 Перевір себе 

 

Урок 19.05.23 р. 

Значення художнього прийому чаклунства у творі 

Діани Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула» 


Виконати тести: https://vseosvita.ua/test/start/oqu783

 Урок 17.05.23 р.

Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів 


Домашнє завдання






Урок 12.05.23 р. 

Діана Вінн Джонс (1934-2011) «Мандрівний замок Хаула». Поєднання елементів казки й детективу у творі

1. Записати тему уроку.
2. Опрацювати матеріали; відео, картки, презентацію.
3. Записати у зошити паспорт, композицію твору,елементи детективу й казки у творі.








Домашнє завдання

Вивчити тему, прочитати твір, знати зміст.


Урок 10.05.23 р.

Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей у творі Айзека Азімова "Фах"




Переглянути презентацію: тут
Написати відгук  про твір"Фах" А.Азімова (надіслати
Прочитати матеріал підручника про письменницю Діану Вінн Джонс: с. 228- 229

 Довідка 


Урок 10.05.23 р. 

Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей у творі А. Азімова «Фах» 

Урок 05.05. 2022 р.

1 Записати тему уроку та паспорт твору

2.Переглянути відео


3. Заповнити таблицю у зошиті  "Порівняльна характеристика персонажів"

Знайомство з твором
Домашнє завдання


Урок 3.05.23 

Айзек Азімов (1920 - 1992). "Фах". Роздуми про майбутнє людини і людства. Проблеми й недоліки системи освіти, яку змалював письменник

1. Записати тему в зошит.
2. Прочитати за підручником с.241-253 
3. Переглянути відео:  
Домашнє завдання
Знати зміст твору, уміти переказувати, характеризувати героїв, відповідати усно на запитання на с. 253-254 ( підручник тут)

 


Урок  26.04.23

Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели 

1. Запишіть тему уроку. 
Пригадайте:

2. Опрацюйте картки, запишіть образи-символи.


3. Виконайте завдання
Картки Людмили Захарчук
Підготуватись до контрольної роботи з теми «Літературний детектив. Світова новела».


Урок 21.04.23 

Рюноске Акутаґава -майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка"

1. Записати тему.
2. Переглянути 

3. Перегляньте презентацію  Рюноске Акутаґава 
4. Опрацювати картки. Записати досьє письменника та паспорт твору.







                                                                                                                             Картки Людмили Захарчук

Домашнє завдання
  •  Прочитати за підручником с.220-223, знати зміст твору, переказувати.
  • Відповідати  на запитання  на с.224(усно)



Урок  19.04.23

Точка зору дорослого і дитини в новелі Герберта Уеллса "Чарівна крамниця". "Дива" та їх сприйняття персонажами. Оповідач твору (батько)

Слухати аудіокниигу Герберт Джордж Уеллс "Чарівна крамниця" 

 Переглянути презентацію Герберт Уеллс "Чарівна крамниця"                                                         (створено за Матеріалами до уроків зарубіжної літератури@KovalenkoTatianaV)
 Записатии  порівняльну таблицю стану й почуттів батька та сина. 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Прочитати твір у підручнику: с. 221-232, знати зміст. 

2. Виписати з тексту дива, які побачили батько й син. Спираючись на зроблені нотатки, опишіть, якою ви уявляєте чарівну крамницю.

3. Виконати тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/tkk257


Урок  14 квітня 202

Видатний англійський фантаст 

Герберт Джоржд Уеллс (1866-1946)

 "Чарівна крамниця"

Точка зору дорослого і дитини в новелі. Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу

Класна робота
1.Записати тему в зошит.
2. Словникова робота

 3. Переглянути відеоурок:

         


4. Записати: 
літературне досьє письменника 

5. Записати композицію твору 
 за Матеріалами до уроків зарубіжної літератури@KovalenkoTatianaV)

 Домашнє завдання
 На допомогу учню: 
 Слухати аудіокнигу. Герберт Джордж Уеллс "Чарівна крамниця 

 
2. 

7 квітня

Новела «Останній ли сток» – гімн людині, котра здатна на  самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця).  Порівняння образів героїв новел О. Генрі 

1. Записати  тему уроку.
2. Відеоурок   дивитись тут
3. За підручником читати: с.213 - 220
4. Записати у зошит паспорт твору: Електронний зошит для дистанційного навчання вчителя зарубіжної літератури Петровської Ірини Олександрівни


На допомогу учню:



 

 

Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели О.Генрі "Останній листок"

1. Запишіть число й тему уроку.
3. Виконайте в зошиті завдання (за презентацією) й надішліть.

11 листопада

Джон Бойн (народ. 1971). «Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей ідорослих. Теми нацизму та Голокосту в повісті

* Анкета твору ТУТ 

* Презентація ТУТ

*Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі»  (буктрейлер)


*Аудіокнига 👦 ХЛОПЧИК У СМУГАСТІЙ ПІЖАМІ Джон Бойн скорочено. Слухати "Хлопчик в смугастій піжамі"

*Художній фільм* ДИВИТИСЬ ТУТ

 Відеорозповідь про фільм 


 



Урок 31. 05. 2022

Повторення й узагальнення вивченого

 Літературна гра "Дев'ятий вал" Дивись тут
Фотоквест
Відповіді надсилай учителю 
 







 

 Урок 24. 05. 2022 

 Корнелія Функе "Чорнильне серце"

Тема оживлення книги у творі
Буктрейлер


 

Виконати завдання

Уроки  17, 19. 05. 2022

Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"

Експрес-урок

Переглянути  презентацію "Сучасна література"та Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"

Презентація

Читати книгу   ТУТ
Дивитись аніме -фільм "Мандрівний замок"
 








Правдива фантастика. Незважаючи на те, що у творі багато нереального, він розказує правду про людські стосунки і сприйняття життя. - Справжні почуття можуть перемогти навіть чари.- Підтримка рідних людей - велика сила. - Життя кожної людини може бути цікавим і неповторним, не залежно від зовнішності, статків чи інших чинників (Софі думала, що зі старшими дітьми нічого цікавого не відбувається). - Необхідно вірити у себе.- Батьки повинні зважати на вибір дітей (історія про те, як Летті і Марта помінялися місцями).
Мандрівний замок. Сам замок також заслуговує на увагу. Режисера аніме на створення замку надихнула хатинка на курячих ніжках із слов'янського фольклору. У книзі він зображений трошки по-іншому. Але і в книзі , і у мультфільмі чарівні двері замку можуть відкриватися у чотири різні реальності, в залежності від того, як повернеш ручку біля дверей. Також до замку приходять відвідувачі з проханнями. Припустимо, моряк просить попутного вітру. Всередині замок дуже брудний і занехаяний, тому Софі-бабуся робить там генеральне прибирання. Потім вона дізнається, що ні в якому разі не можна чіпати павуків і прибирати в кімнаті Хаула.
Виконайте тести: https://vseosvita.ua/test/start/kjs363
 















Урок 12.05.22

Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей


Переглянути презентацію: тут
Написати відгук "Чим мене вразив твір А. Азімова?"(надіслати)
Прочитати матеріал підручника про письменницю Діану Вінн Джонс: с. 255 - 257

Урок 10.05.22

Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі

 Переглянути уроки: 
1)  https://www.youtube.com/watch?v=OYHvfsCV1-w&t=536s ; 
2) https://drive.google.com/file/d/1mqi36pNywrkjhMrwBNG9y9HStT1Nh2lO/view?usp=sharing   
Домашнє завдання: 




 Урок 5.05.22

Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей

Урок  переглянути.
 Опрацювати матеріал на допомогу учнюhttps://www.slideshare.net/ssuser0c1ee5/ss-96545526?ref=http://svitliteraturu.com/
Записати порівняльну таблицю образів Джорджа Плейтена та Тревіліяна.
Виконати тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/rdw243

Урок 3.05.22 

Айзек Азімов (1920 - 1992). "Фах". Роздуми про майбутнє людини і людства. Проблеми й недоліки системи освіти, яку змалював письменник

 1. Записати тему в зошит.
. Прочитати за підручником с.241-253
3. Переглянути відео:  
Домашнє завдання
Знати зміст твору, уміти переказувати, характеризувати героїв, відповідати на запитання на с. 253-254


Урок 19.04.22 

Контрольна робота. Світова новела



Урок 14.04.21

 Філософський зміст твору.


Урок 26.04.22

 Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата). Біблія («Поклоніння волхвів»). Особливості вірувань японців

Експрес-урок

Картки до теми

1. Записати тему.
2. Виконати завдання "Експрес-уроку".
 3. Підготуватись до к/р за розділом "Світова новела"

 

 
Урок 21.04.2022 

Рюноске Акутаґава -майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка". Філософський зміст твору. Підтекст 

1. Записати тему в зошит.
2. Переглянути відео:  
3. Перегляньте презентацію  Рюноске Акутаґава 
4. Прочитати за підручником с.233-238,  запитання с.238(усно)
На допомогу учню  
Новела (італ. novella, від лат. novellus — новітній) — невеликий за обсягом прозовий епічний твір про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом, сконденсованою та яскраво вимальованою дією.

Підтекст — прихований, внутрішній зміст висловлювання. Виникає завдяки здатності мовних одиниць виражати, крім основного значення, ще й додаткові, набувати таких значень внаслідок взаємодії з іншими елементами твору. Підтекст надає твору багатозначності, можливості різного його прочитання.

Урок 19 квітня 2022

Точка зору дорослого і дитини в новелі Герберта Уеллса "Чарівна крамниця". "Дива" та їх сприйняття персонажами. Оповідач твору (батько)

 Слухати аудіокниигу Герберт Джордж Уеллс "Чарівна крамниця"

 Переглянути презентацію Герберт Уеллс "Чарівна крамниця" 

 Записатии  порівняльну таблицю стану й почуттів батька та сина. 
Д/З: Прочитати матеріал підручника: с. 221-232
Виконати тестові завдання: 
https://vseosvita.ua/test/start/wjg727

Урок  14 квітня 2022

Видатний англійський фантаст Герберт Джоржд Уеллс (1866-1946)

 "Чарівна крамниця"

Точка зору дорослого і дитини в новелі. Особливості дитячого світу. Роль елементів фантастики

Класна робота
1.Записати тему в зошит.
2. Словникова робота


3. Переглянути відеоурок:
         

4. Записати: 
літературне досьє письменника 

5. Записати композицію твору 
 за Матеріалами до уроків зарубіжної літератури@KovalenkoTatianaV)

 Домашнє завдання
1. Прочитати матеріал підручника: с. 221-232
 На допомогу учню: 
 Слухати аудіокниигу Герберт Джордж Уеллс "Чарівна крамниця 

2. 

 



Урок 05.05.21

Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей


Переглянути презентацію: тут
Написати відгук "Чим мене вразив твір А. Азімова?"
Прочитати матеріал підручника про письменницю Діану Вінн Джонс: с. 255 - 257

Урок 28.04.21

Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі

 Переглянути уроки: 
1)  https://www.youtube.com/watch?v=OYHvfsCV1-w&t=536s ; 
2) https://drive.google.com/file/d/1mqi36pNywrkjhMrwBNG9y9HStT1Nh2lO/view?usp=sharing   Домашнє завдання.  
Написати твір-роздум: «Якою я бачу освіту майбутнього».




Урок 26.04.21

Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей

Урок  переглянути.
 Опрацювати матеріал на допомогу учнюhttps://www.slideshare.net/ssuser0c1ee5/ss-96545526?ref=http://svitliteraturu.com/
Записати порівняльну таблицю образів Джорджа Плейтена та Тревіліяна.
Виконати тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/rsn251

Урок 21.04.21 

Айзек Азімов (1920 - 1992). "Фах". Роздуми про майбутнє людини і людства. Проблеми й недоліки системи освіти, яку змалював письменник

Домашнє завдання
Знати зміст твору, уміти переказувати, характеризувати героїв, відповідати на запитання на с. 253-254


Урок 19.04.21 

Контрольна робота. Світова новела

https://vseosvita.ua/test/start/nzt387


Урок 14.04.21

 Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата). Біблія («Поклоніння волхвів»). Особливості вірувань японців

Експрес-урок

Картки до теми

1. Записати тему.
2. Виконати завдання "Експрес-уроку".
 3. Підготуватись до к/р за розділом "Світова новела"


Урок 12.04 

Рюноске Акутаґава -майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка". Філософський зміст твору. Підтекст 

1. Записати тему в зошит.
2. Переглянути відео:  
3. Перегляньте презентацію  Рюноске Акутаґава 
4. Прочитати за підручником с.233-238, відповісти на запитання с.238.
5. Пройти тестування за посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  vrs844

На допомогу учню  
Новела (італ. novella, від лат. novellus — новітній) — невеликий за обсягом прозовий епічний твір про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом, сконденсованою та яскраво вимальованою дією.

Підтекст — прихований, внутрішній зміст висловлювання. Виникає завдяки здатності мовних одиниць виражати, крім основного значення, ще й додаткові, набувати таких значень внаслідок взаємодії з іншими елементами твору. Підтекст надає твору багатозначності, можливості різного його прочитання.

Урок 7 квітня

Точка зору дорослого і дитини в новелі Герберта Уеллса "Чарівна крамниця". "Дива" та їх сприйняття персонажами. Оповідач твору (батько)

 Слухати аудіокниигу Герберт Джордж Уеллс "Чарівна крамниця"

 Записатии  порівняльну таблицю стану й почуттів батька та сина. 
Пройти тестування За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  nmv700
Прочитати матеріал підручника: с. 221-232

Урок 5 квітня

Видатний англійський фантаст Герберт Джоржд Уеллс (1866-1946)

 "Чарівна крамниця"

Точка зору дорослого і дитини в новелі. Особливості дитячого світу. Роль елементів фантастики

Класна робота
1.Записати тему в зошит.
2. Словникова робота


3. Переглянути відеоурок:
         

4. Записати: 
літературне досьє письменника 

5. Записати композицію твору 
 за Матеріалами до уроків зарубіжної літератури@KovalenkoTatianaV)

 Домашнє завдання
1. Прочитати матеріал підручника: с. 221-232
 На допомогу учню: 
 Слухати аудіокниигу Герберт Джордж Уеллс "Чарівна крамниця 

2. 

Урок 24 березня

Розвиток мовлення
Твір-роздум
Чи здійснилася мрія Бермана?


 

Урок 22 березня

Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели О.Генрі "Останній листок"

1. Запишіть число й тему уроку.
3. Виконайте в зошиті завдання (за презентацією) й надішліть.

_______________________________________________________________________


Василь Биков "Альпійська балада" 

Експрес-уроки за повістю  


Художній фільм за повістю Василя Бикова "Альпійська балада"



 Урок 11.11

Друга світова війна в європейській поезії

Альфред Марґул-Шпербер  "Про назву концтабору Бухенвальд"

Константи Ідельфонс Галчинський "Пісня про солдатів з Вестерплятте" 

Булат Окуджава " До свидания, мальчики"

Семен Гудзенко "Нас не треба жаліти.."


Домашнє завдання. Опрацювати матеріал підручника: с. 75-79, с.82-83, виразно читати вірші, розповідати про письменників.
Продовжити речення:  "Найбільш вражючими для мене були поетичні рядки... "(обов'язково  вказати автора)

 Урок 09.11                     Вальтер Скотт "Айвенго"

Порівняння образів персонажів роману

1. Записати у зошит тему уроку.
2. Записати у зошити порівняльну таблицю образів Айвенго та Бріана Буагільбера (з відеоуроку)

3. Записати у зошити порівняльну характеристику Ровени і Ребекки 
Домашнє завдання Напишіть міні-твір (10 речень) на тему "Моя улюблена героїня роману В.Скотта"Айвенго", перешліть учителю для перевірки.
 На допомогу учню 

Екранізація за мотивами роману Вальтера Скотта
"Баллада о доблестном рыцаре Айвенго" Рік виходу: 1982
Виробництво: СРСР
Режисер: Сергій Тарасов
У ролях: Борис Хмельницький, Григорій Лямпе, Віктор Андрієнко, Микола Дупак, Вітаутас Томкус

Билина як жанр давньоруської літератури

Експрес- уроки


 Художній фільм "Ілля Муромець"

 Завдання.  Склади пазли



  Дистанційне навчання

Урок 28.05

Повторення й узагальнення вивченого

 Літературна гра "Дев'ятий вал" Дивись тут
Фотоквест
Відповіді надсилай учителю 
 Література на літо

Урок 25.05

Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ"

join.naurok.ua Код доступу 5771129 до  27 травня 19:00 

Урок 18, 21.05

Корнелія Функе "Чорнильне серце"

Тема оживлення книги у творі
Буктрейлер


Образ Меггі - дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування
Записати тему, паспорт твору
Опрацювати матеріали: 
підручник с.262-268;
Фільм

Виконати завдання

Виконати тести:join.naurok.ua Код доступу 862594до 25 травня 22.00
 Урок 14.05

Діана Вінн Джонс"Мандрівний замок Хаула"     

Значення прийому чаклунства у романі                     

                               

Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення прийому чаклунства

Виконайте вправу, заповнюючи пропуски learningapps
Презентація
Правдива фантастика. Незважаючи на те, що у творі багато нереального, він розказує правду про людські стосунки і сприйняття життя. - Справжні почуття можуть перемогти навіть чари.- Підтримка рідних людей - велика сила. - Життя кожної людини може бути цікавим і неповторним, не залежно від зовнішності, статків чи інших чинників (Софі думала, що зі старшими дітьми нічого цікавого не відбувається). - Необхідно вірити у себе.- Батьки повинні зважати на вибір дітей (історія про те, як Летті і Марта помінялися місцями).
Мандрівний замок. Сам замок також заслуговує на увагу. Режисера аніме на створення замку надихнула хатинка на курячих ніжках із слов'янського фольклору. У книзі він зображений трошки по-іншому. Але і в книзі , і у мультфільмі чарівні двері замку можуть відкриватися у чотири різні реальності, в залежності від того, як повернеш ручку біля дверей. Також до замку приходять відвідувачі з проханнями. Припустимо, моряк просить попутного вітру. Всередині замок дуже брудний і занехаяний, тому Софі-бабуся робить там генеральне прибирання. Потім вона дізнається, що ні в якому разі не можна чіпати павуків і прибирати в кімнаті Хаула.
Виконайте тести join.naurok.ua Код доступу480142  до  18 травня 17:00 

Уроки 4, 7.05

Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"

Експрес-урок
Переглянути  презентацію "Сучасна література"та Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"
Читати книгу   ТУТ
Дивитись аніме -фільм "Мандрівний замок"
 









Урок 27, 30. 04

Айзек Азімов  "Фах"

Роздуми про майбутнє людини і людства. Проблема духовної реалізації людини.  Образ Джорджа Плейтена. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному суспільстві. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності, творчої уяви, моральних цінностей

Експрес-урок 
Відеоурок

Опрацювати: підручник - с. 241-254
Читати повний текст оповідання
Аудіокнига(скорочено)
Допоміжні матеріали 
Презентація Айзек Азімов "Фах"
Анкета твору, образи, сюжет
Картки Н.Гіренко
Розгляньте хмару слів і запишіть думку, яку стверджує А.Азімов в оповіданні "Фах"

Перевір свої знання: Розподіли за групами
Заповнити таблицю  допоможуть матеріали: Анкета твору, образи, сюжет
Виконай тест: join.naurok.ua  Код доступу 189384   до  4 травня 22:00 

Урок 23.04

Контрольна робота. Світова новела

Код доступу 620724
join.naurok.ua Увага! Тільки одна спроба проходження.
Завдання необхідно виконати до  24 квітня 16:00 

Урок 16.04 

Рюноске Акутагаваґава -майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка". Філософський зміст твору. Підтекст 

1. Записати тему в зошит.
2. Прочитати за підручником с.233-238
3. Переглянути відео:  
4. Перегляньте презентацію  Рюноске Акутаґава дайте відовідь на запитання.
5. Виконайте  тести: join.naurok.ua  
Код доступу 472891Код доступу 996056 до 20 квітня 23:00
На допомогу учню  
Нове́ла (італ. novella, від лат. novellus — новітній) — невеликий за обсягом прозовий епічний твір про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом, сконденсованою та яскраво вимальованою дією.
Підтекст — прихований, внутрішній зміст висловлювання. Виникає завдяки здатності мовних одиниць виражати, крім основного значення, ще й додаткові, набувати таких значень внаслідок взаємодії з іншими елементами твору. Підтекст надає твору багатозначності, можливості різного його прочитання.

Урок 13.04

Герберт Уеллс "Чарівна крамниця"

Точка зору дорослого і дитини в новелі. Особливості дитячого світу. роль елементів фантастики

1.Записати тему в зошит.
2. Переглянути відео:
    Герберт Уеллс                               
   Відеоурок 29 Мухіна В.О.
3. Прочитати матеріал підручника: с. 221-232
6. Записати: 
літературне досьє письменника, 
композицію,  
порівняльну таблицю стану й почуттів батька та сина.
 7. Виконати тести  join.naurok.ua  (до 16.04, 23.00)
для  7-А: код доступу  532630                            
для  7-Б: код доступу   146972 


Урок 9.04

Новела «Останній ли сток» – гімн людині, котра здатна на  самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця)

1. Записати  тему уроку.
2. Відеоурок   дивитись тут
3. За підручником читати: с.213 - 220
4. Записати у зошит паспорт твору: Електронний зошит для дистанційного навчання вчителя зарубіжної літератури Петровської Ірини Олександрівни


На допомогу учню:




 Усі матеріали до вивчення теми дивитись тут
Виконати тести join.naurok.ua (до 13/4, 23.00)
для 7-А  код доступу 868845
для 7-Б  код доступу 105206 

Урок 6.04

Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.
О. Генрі. «Дари волхвів». О. Генрі – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів»

  • Записати тему уроку. «Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О. Генрі. «Дари волхвів».
  • Відеоурок  дивитись тут
  • За підручником: читати ст. 203-213.
  • Записати справжнє ім'я автора.
  • Виписати визначення «новела» зі ст. 204.  Які ознаки новели?

Виконати тести join.naurok.ua (до 13/4, 23.00)
для 7-А  код доступу 250826для 7-Б  код доступу 721290   Вхід тільки один раз!

___________________________________________________

Відеоуроки з різних тем  для 7 кл  Мухіна Владислава Олександровича

Дивитися тут






Немає коментарів:

Дописати коментар

8 клас Контрольна робота з теми "Античність"

1. Запишіть у  зошити: Двадцять дев'яте листопада Твір-роздум  Гуманістичний пафос поеми Гомера "Іліада" 2. Пригадате, як пише...