Дорогі діти, навчаємося дистанційно.
Завдання із зарубіжної літератури для учнів 5-11 класів
на період із 12 березня по 3 квітня
5клас
ЛЬЮЇС КЕРРОЛЛ "АЛІСА В КРАЇНІ ДИВ"
Завдання:
Прочитати повість-казку
Аудіо книга:
розділ 1-2: https://youtu.be/0xVd7Ios4WM
розділ 3-4: https://www.youtube.com/watch?v=uCJFiqCwh0g&t=17s
розділ 5-6: https://www.youtube.com/watch?v=GXVzybjTaNk&t=9s
розділ 7-8: https://www.youtube.com/watch?v=wm4CYzrw9Ro
розділ 9-10: https://www.youtube.com/watch?v=u0s77QLeq1Q
розділ 11-12: https://www.youtube.com/watch?v=IEmKJ2jdeCE
Переглянути відео
Анкета повісті-казки Л.Керролла «Аліса у Країні Див»
1. Автор, назва. Льюїс Керролл «Аліса у Країні Див» (1865)
2. Прототип - Аліса Лідделл.3. Рукописна книжка, подарована Кєрроллом Алісі Ліддел мала назву «Пригоди Аліси під землею». Автор наклеїв на обкладинку світлину семирічної Аліси Лідделл, підкреслюючи вік своєї літературної героїні.
4. Жанр. Повість-казка
5. Тема. Дивовижні, фантастичні пригоди дівчинки Аліси вві сні
6. Ідея. Слід прагнути до пізнання світу, мріяти, бути чесним та сміливим, цінувати прості радощі життя, щасливе дитинство.
7. Герої. Головна героїня – семирічна дівчинка Аліса. Другорядні: Білий Кролик, Чеширський Кіт, Казна-Що-Не-Черепаха, Капелюшник, Герцогиня, Березневий заєць, Соня, Блакитна Гусінь, Грифон, Чирвовий Валет, Королева сердець, Король сердець, Додо, Ящур Крутихвіст
8. Художні особливості мови. Наявність парадоксів, нонсенсу, каламбурів, пародій на вірші, гри слів, фразеологізмів та ін.
9. Композиція твору. Твір складається з 12 розділів:
Вступний вірш
1) Униз і вглиб кролячою норою
2) Озеро сліз
3) Гасай-Коло та Довгий Хвіст
4) Кролик крутить Крутихвостом
5) Що порадила гусінь
6) Порося та перець 7) Божевільне чаювання
8) Королевин крокет
9) Розповідь Казна-Що-Не-Черепахи
10) Омарова кадриль
11) Хто вкрав пиріжки
12) Свідчить Аліса
Перевір свої знання
1. Вправа Сюжетна реконструкція
2. Вправа Знайди героя3. Вправа Перший мільйон
4. Вправа
Склади пазли
Запам'ятай
6 клас
ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ. ХАЙКУ МАЦУО БАСЬО
Завдання
Опрацювати матеріал підручника тобі допоможуть картки.
Експрес-урок Загадки Мацуо Басьо
Відеопрезентація країни Мацуо Басьо дивитися
Мацуо Басьо.Хайку дивитися відеопрезентацію
Як писати хайку? Подивися відео иа скористайся карткою "Досліджуємо особливості хайку", щоб написати власний хайку дивитися
УВАГА!
Вивчити напам'ять 3-4 хайку.Зняти на відео виразне читання віршів напам'ять, надіслати вчителю в приватні повідомлення на електронну пошту, в Facebook чи в іншому месенджері.
Перевірити знання
Перевір знання за допомогою тестових завдань
Виконати інтерактивну вправу "Поезія Мацуо Басьо"
Завдання на платформі "НА УРОК"
join.naurok.ua
РОБЕРТ БЕРНС "МОЄ СЕРЦЕ В ВЕРХОВИНІ"
Завдання
1. Опрацювати матеріал підручника: с.176-179
2. Подивитись відеоурок Роберт Бернс та презентацію тут
3. Увага! Вивчити напам'ять вірш Р. Бернса "Моє серце в верховині". Зняти на відео виразне читання вірша напам'ять, надіслати вчителю в приватні повідомлення на електронну пошту, Facebook чи в іншому месенджері.
4. Завдання на платформі "На урок" join.naurok.ua
7 клас
ОПОВІДАННЯ Артура Конан ДОЙЛЯ
Завдання
ознайомитись з біографією А.К.Дойля;
читати "Пістрява стрічка" , "Спілка рудих";
повторити, що таке ДЕТЕКТИВ, допоможе таблиця ; проаналізувати питання "Детектив - самостійний літературний жанр"
Презентація Шерлок Холмс і доктор Вотсон
Фільми "Пістрява стрічка", "Спілка рудих"
Перевірити знання за допомогою вправ у Learningapps:
- вправа "Кросворд.Конан Дойль"
- вправа "Вікторина" за творами Конана Дойля
- вправа "Послідовність подій. "Пістрява стрічка"
- вправа "Тестові завдання "Спілка рудих"
- вправа "К.Дойль. "Дай відповідь на запитання"
- вправа "Кому належать слова.Оповідання про Шерлока Холмса"
- вправа "Хто власник речей. За оповіданням "Пістрява стрічка"
- вправа "Пазли "З якого твору предмети?" (детектив)
- вправа "Перший мільйон" за темою "Детектив"
Виконати завдання: join.naurok.ua
"Золотий жук" Е.По: код доступу
"Пістрява стрічка": код доступу
"Спілка рудих": код доступу
8 клас
Презентація Шерлок Холмс і доктор Вотсон
Фільми "Пістрява стрічка", "Спілка рудих"
- вправа "Кросворд.Конан Дойль"
- вправа "Вікторина" за творами Конана Дойля
- вправа "Послідовність подій. "Пістрява стрічка"
- вправа "Тестові завдання "Спілка рудих"
- вправа "К.Дойль. "Дай відповідь на запитання"
- вправа "Кому належать слова.Оповідання про Шерлока Холмса"
- вправа "Хто власник речей. За оповіданням "Пістрява стрічка"
- вправа "Пазли "З якого твору предмети?" (детектив)
- вправа "Перший мільйон" за темою "Детектив"
Виконати завдання: join.naurok.ua
"Золотий жук" Е.По: код доступу
"Пістрява стрічка": код доступу
"Спілка рудих": код доступу
"Золотий жук" Е.По: код доступу
"Пістрява стрічка": код доступу
"Спілка рудих": код доступу
8 клас
МОЛЬЄР. П'ЄСА "МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ"
Переглянути відео:
Енциклопедія. МольєрМольєр."Міщанин-шляхтич".
Образ головного героя
Аудіо книга: Дія 1 Дія 2 Дія 3 Дія 4 Дія 5
Вистава 1 частина 2 частина
Перевірте себе
Виконати завдання:
1. Клоуз-тест до теми
«Класицизм. Творчість Ж. Б. Мольєра»
У
теоретичних працях класицистів щодо драматичних творів обстоювалися правила
«трьох єдностей»:1)… . Вважалося, що
дотримання цих правил допомагає зробити твір більш 2)…
. Дія у п’єсі мала тривати 3)… - адже глядач
перебував у театрі лише кілька годин і йому було важко повірити, що за цей час у житті героїв минув рік, місяць або
навіть тиждень. Оскільки глядачі під час вистави перебувають у певному просторі
(залі для глядачів), то й персонажі п’єси теж повинні перебувати 4)…
.
Правило
єдності дії було покликане 5)…, зробити його
гармонійним, позбавленим зайвого та випадкового. Всі події п’єси мали бути 6)…, а
всі персонажі мали бути причетними до основного конфлікту.
Відповідно
до цих правил дія комедії «Міщанин-шляхтич» розвивається 7)…, що визначає всі сюжетні лінії твору (долю
Люсіль, Клеонта, Ков’єля, Ніколь, стосунки Доранта і Дорімени).
Як і в усіх
творах класицизму, персонажі п’єси Мольєра є 8)…
. Так, Журден охоплений манією 9)… .
Додаток: 1)пов’язаними між собою і розкривати головний конфлікт; 2)художнім узагальненням якоїсь певної
пристрасті; 3)в одному місці; 4)увиразнити твір; 5)правдоподібним; 6)не
довше однієї доби; 7)навколо одного
головного персонажа й одного головного конфлікту; 8)дії, місця, часу; 9)стати
аристократом.
2. Виконати завдання: join.naurok.ua
2. Виконати завдання: join.naurok.ua
код доступу
9 клас
Джордж БЕРНАРД ШОУ "ПІГМАЛІОН"Завдання
Прочитати п'єсу.
Переглянути відео: Експрес урок . Художній фільм
Опрацювати матеріал підручника тобі допоможуть картки
Виконай завдання
1.Записати в зошит: ПАМ'ЯТКУ до твору: НОВАТОРСТВО Бернарда Шоу
2. Перевір себе. ТЕСТ із відповідями
3. ТЕСТИ на платформі "НА УРОК" join.naurok.ua
10 клас
ШАРЛЬ БОДЛЕР "КВІТИ ЗЛА"
Завдання
Опрацювати матеріал підручника с. 221- 233, подивитись відео, матеріали уроку. Записати в зошити тему уроку з файлу, скласти пам'ятку до збірки "Квіти зла".
Опрацювати матеріал підручника: с. 234-246;
відео Поль Верлен ; презентації: Тут і тут;
скласти пам'ятку "Творчість Поля Верлена"
Увага! Вивчити напам'ять вірш
"Осіння пісня" с.242- у перекладі Григорія Кочура. Зняти на відео виразне читання вірша напам'ять, надіслати в приватні повідомлення на електронну пошту, у Facebook чи інший месенджер.
11 клас
ЕРНЕСТ ГЕМІНГУЕЙ. "СТАРИЙ І МОРЕ"
Ознайомитись із біографією автора (матеріал підручника) + відеоенциклопедія.
Експрес-урок слухати.
Прочитати повість "Старий і море" ТУТ ,
порівняти її з фільмом "Старий і море" Аудіокнига слухати .
Перевірити знання за допомогою вправ у Learningapps:
ГАБРІЕЛЬ ГАРСІА МАРКЕС "СТАРИгАН з крилами"
- ВПРАВА "СТАРИЙ І МОРЕ". РОБОТА З ТЕКСТОМ"
- ВПРАВА "ВИБЕРИ ПРАВИЛЬНУ ВІДПОВІДЬ. "СТАРИЙ І МОРЕ
- ВПРАВА "ВІДЕОПИТАННЯ ЗА ПОВІСТЮ "СТАРИЙ І МОРЕ"
ГАБРІЕЛЬ ГАРСІА МАРКЕС "СТАРИгАН з крилами"
Прочитати в хрестоматії твір.
Аудіокнига: слухати.
Опрацювати матеріал підручника: с. 141-142, 149-151.
Переглянути експрес-урок.
Відповісти (усно) на запитання на с.151.
Виконати тести: join.naurok.ua код доступу
БАЖАЮ УСПІХУ!
Немає коментарів:
Дописати коментар